ایران فایل

سایتی جامع پیرامون معرفی و فروش انواع فایل های قابل دانلود دانشجویی

ایران فایل

سایتی جامع پیرامون معرفی و فروش انواع فایل های قابل دانلود دانشجویی

دانلود فایل لینوکس

لینوکس
لینوکس
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
حجم فایل: 551 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

سلام
پاور پوینت ارسالی بنده اطلاعاتب کاملا جامع در مورد لینوکس خدمت شما میده
در ابتدا یک مقدمه ای در مورد لینوکس عنوان کردم بعدش خود لینوکس رو تعریف کردم بعد مزایا و معایبش رو عنوان کردم بعد انواع لینوکس های بیان کردم بعد اینده پیش روی لینوکس رو براتون ترسیم کردم و در آخر هم یک نتیجه گیری کلی انجام دادم
دوستانی که مایل به خرید کامل مقاله به همراه فایل ورد می باشند در زیر همین پست اعلام فرمایند یا به بنده در تلگرام پیام(abas_foroudi) بفرستند. با تشکر عباس فرودی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.