ایران فایل

سایتی جامع پیرامون معرفی و فروش انواع فایل های قابل دانلود دانشجویی

ایران فایل

سایتی جامع پیرامون معرفی و فروش انواع فایل های قابل دانلود دانشجویی

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه بانکداری الکترونیکی

مبانی-نظری-و-پیشینه-بانکداری-الکترونیکی
مبانی نظری و پیشینه بانکداری الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 122 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی ، در قالب فایل word و در 50 صفحه.

بخشی از متن:
بانکداری‌ الکترونیک‌ به طور کلی ‌انواع‌ کانال‌های‌ ارتباطی‌ میان‌ بانک‌ و مشتری‌ حقیقی‌ و حقوقی را شامل می گردد. برخی‌ از این سرویس‌ها عبارتند از‌:
1- بانکداری‌ مبتنی‌ بر وب‌ و اینترنت‌2- بانکداری‌ مبتنی‌ بر فناوری‌ تلفن‌های‌ همراه‌ 3- بانکداری‌ مبتنی‌ بر تلفن‌ 4- بانکداری‌ کیوسکی‌ 5- بانکداری‌ به‌ کمک‌ فکس‌ 6- پیام‌ کوتاه‌ 7- بانکداری‌ مبتنی‌ بر دستگاه‌ خودپرداز‌ 8 - بانکداری‌ مبتنی‌ بر کارت‌های‌ هوشمند و.
از نتایج و دستاوردهای اساسی اینترنت و IT بانکداری الکترونیک است و براهمیت آن به دلیل افزایش روزافزون تعامل اقتصادی کشورها با یکدیگر روز بروز افزوده می‌شود و همچنین بر مبنای تمایل بشر به راهکارهای ساده¬تر، در انجام کارهای مالی و اقتصادی نیز نیازمند بازنگری و نوآوری به¬علاوه تسهیل در بروکراسی نظام بانکی می-باشیم(سیدجوادین،1386: 19).
پس از پیدایش IT، نخستین ساختاری که به دستاوردهای شبکه و اینترنت پی برد سیستم بانکی بود. سیستمهای بانکی از این ابزار به عنوان عاملی جهت ایجاد یکپارچگی و افزایش دامنه فعالیت استفاده نمودند این عوامل مقدمه تکریم واقعی ارباب رجوع می باشند. عوامل بسیار اساسی استفاده سیستم-های بانکی از بانکداری الکترونیک، افزایش ضریب امنیت در تبادلات مالی و به صفر رساندن هزینه سنگین این نقل و انتقالات می باشد(پژوهشکده پولی و بانکی ؛ 1382).
البته باید به این نکته توجه نمود که بانکداری الکترونیک موضوعی نیست که که به¬توان سلیقه‌ای با آن برخورد نمود بلکه اجبار قرن 21 به تمام کشورهایی است که خواهان تعامل با دنیای پیشرفته امروز و رشد اقتصادی می باشند(نیازی،1387: 25).

فهرست مطالب:
2-1.مقدمه
2-2. اهمیت و ضرورت پژوهش
2- 3.پیشینه
2-3-1.مطالعات داخلی
2-3-2.مطالعات خارجی.
2-4. مبانی نظری
2-5.تاثیر مهارت های PC بر کیفیت سرویس وب
2-6.تاثیر ریسک درک شده بر کیفیت سرویس وب.
2-7.تاثیر محتویات وب سایت بر کیفیت سرویس وب
2-8.تاثیر سهولت خدمات بر کیفیت سرویس وب
2-9.تاثیر کیفیت خدمات وب بر رضایت مشتری
2-10.تاثیر کیفیت خدمات وب بر تمایلات رفتاری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.