ایران فایل

سایتی جامع پیرامون معرفی و فروش انواع فایل های قابل دانلود دانشجویی

ایران فایل

سایتی جامع پیرامون معرفی و فروش انواع فایل های قابل دانلود دانشجویی

دانلود فایل گزارش تخصصی دبیر زمین شناسی : افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات درس زمین شناسی

گزارش-تخصصی-دبیر-زمین-شناسی--افزایش-توانایی-دانش-آموزان-در-حفظ-اصطلاحات-درس-زمین-شناسی
گزارش تخصصی دبیر زمین شناسی : افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات درس زمین شناسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 529 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
گزارش تخصصی دبیر زمین شناسی : افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات درس زمین شناسی، در قالب word و در 23 صفحه ، قابل ویرایش.

بخشی از متن گزارش تخصصی:
مقدمه و ارزیابی از وضع موجود
علوم زمین بعنوان یک عامل تعیین کننده در پیشرفت صنعتی و اقتصادی کشورهای جهان کارآئی خود را به ثبوت رسانیده است. درگذشته سلطه گران خارجی زمین شناسان ایرانی را به مثابه زمینه های دیگر علمی و صنعتی از مسائل زمین شناسی کشور عقب نگهداشته بودند، بطوریکه اکثر پروژه های زمین شناسی، اکتشافات و بهره برداری از مواد نفتی و ذخائر معدنی بدست کارشناسان خارجی انجام میشود و روز بروز با غارت مواد خام کشور، استیلا و سلطه بیگانه بر کشور افزایش میافت.

اینک امروز که به یمن برکت انقلاب اسلامی که درصدد قطع تمام وابستگی ها وکسـب اسـتقلال اقتصـادی کشور قدیم پیش گذاشته ایم،لازم است اساساً شناختی کافی و محققانه داشته باشیم تا زمین ایران را بهتـر بشناسیم، اسرارش را فاش سازیم و ثروتهای نهانش را آشکار کرده و با بهره داری صحیح از ذخائر پر ازشـش به زندگی حیات و طیب خود رونق و جلال ببخشـیم مطالعـات زمـین شناسـی در زمینـه هـای کشـاورزی، استخراج معادن، جاده سازی، پل سازی، پروژه های ساختمانی، مواد خام مورد نیاز صنایع ودستیابی به منابع طبیعی دارایی اهمیت میباشد.

کتاب زمین شناسی، مفاهیم گسترده ای را شامل میشود که برای یادگیری آن در برنامه دانش آموز، فقـط دو ساعت در هفته وقت اختصاص داده شده است. همین موضوع باعث مـیشـود کـه دانـش آمـوز، بسـیاری از مطالب زمین شناسی را بخوبی یاد نگیرد و بعـدها نیـز بـه دلیـل سـختی مباحـث آن، از مطالعـه ایـن درس صرف نظر کند.

دانش آموزان رشته تجربی در سال سوم و پیش دانشگاهی با این درس مواجه می شوند.

در آزمون ها همان قدر که مفاهیم در نظر گرفته می شود ، محفوظات هم مورد سوال است و پاسـخ صـحیح ندادن به آنها می تواند موجب اضطراب دانش آموز و ضعف پاسخگویی به تمام سوالات آزمون شود .

اشتباه نوشتن کلمات تخصصی در برگه امتحانی دانش آموز، موجب کاهش نمره ی او خواهد شـد و چـون :

» مدرسه ها و به تعبیر درست تر ، نظام آموزشی ما در حال حاضر یادگیری را بـا نمـره تفسـیر مـی کنـد ، همان گونه که پایان آموزش به مدرک گرایی ختم می شود نمره اهمیت فـوق العـاده ای در نظـام آموزشـی بیشتر کشور ها دارد و توصیه ها ی ساده به معلمان ، دانش آموزان و والدین برای نادیـده گـرفتن آن راه بـه جایی نخواهد برد . 1 « حاصل کاهش نمره ی دانش آموز هم برای خود او تنش زاست و هـم باعـث کـاهش بازده عملکرد دبیر مربوطه از نظر سیستم آموزشی می گردد .

از طرف دیگر » نوشته های پر از غلط املایی ، اثر خاص را در ذهن مخاطب بر جا می گذارد این که املا تـا چه اندازه می تواند در پیشبرد اهداف درسی و غایت های پرورشی مـا را یـاری برسـاند نکتـه ای اسـت کـه می توان آن را با " مهارت روان خوانی " یا فارسی مقایسه کرد 2. «
به خاطر سپردن اصطلاحات مشکل زمین شناسی هر چند از نظر " بلوم " 3 در پائین ترین طبقه ی سـطح یادگیری یعنی دانش قرار می گیرد ، اما از آنجا که فهم متون زمین شناسی و انتقال صحیح و دقیق مطالـب نیاز به حفظ همان اصطلاحات دارد این مطلب به ظاهر کم اهمیت ، اهمیت می یابد .

از آنجایی که این مشکل در بیشتر مدرسه ها فراگیر است ، با دو نفر از همکاران در دو مدرسه دیگر تصـمیم گرفتیم به طور گروهی در سه مدرسه ی جداگانه در نواحی مختلف برای دانش آموزان سوم تجربی و پـیش دانشگاهی با توانایی های متفاوت پژوهش خود را اجرا کنیم .
و . . .

فهرست مطالب:
مقدمه و ارزیابی از وضع موجود
اهداف گزارش
هدف اختصاصی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها : (یافتن علل وموانع )
راه کار های رایج
راه حل جدید
* مراحل طراحی جدول ها
ارزیابی بعد از اجرای راه حل
اعتبار بخشی و ارزیابی : ( نقاط ضعف و قوت )
تجدید نظر و پیشنهاد ها
پیشنهاد به دانش آموزان برای مطالعه درس زمین شناسی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل گزارش تخصصی دبیر عربی : چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه .....را به درس عربی علاقه مند سازیم؟

گزارش-تخصصی-دبیر-عربی--چگونه-توانستم-دانش-آموزان-آموزشگاه----را-به-درس-عربی-علاقه-مند-سازیم؟
گزارش تخصصی دبیر عربی : چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه .....را به درس عربی علاقه مند سازیم؟
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 60 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
گزارش تخصصی دبیر عربی : چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه .....را به درس عربی علاقه مند سازیم؟، در قالب word و در 26 صفحه ، قابل ویرایش.

بخشی از متن گزارش تخصصی:
چکیده
با نگاهی به تاریخ آموزش زبان عربی در ایران متوجه می شویم که با وجود قدمت این زبان وآشنایی دیرین ایرانیان با آن ،در نحوه آموزش این زبان با مشکلات جدی روبرو هستیم . درحالیکه زبان های دیگر با توجه به حضور نه چندان دیر پای خود ،توانسته اند موفقیت های بیشتری درمقایسه با زبان عربی بدست آورند .
باید به صورت موجز بیان شود که از همان بدو ورود زبان عربی به ایران ، ما با مشکلات وموانعی بر سر راه آموزش آن روبرو بودیم و عکس العمل ایرانیان در برخورد با آن به دو شکل بوده است :از هنگامی که ایرانیان اسلام را پذیرفتند ، در راه توسعه و تقویت زبان عربی از هیچ کوششی فرو گذاز نکردند . در این راه حتی از خود عرب ها هم پیشی گرفتند . کارهایی که ایرانیان در جهت احیای زبان قرآن در زمینه های دستور ، معانی و بیان ، بدیع ، لغت انجام داده اند هیچ قوم دیگری حتی خود عرب ها انجام نداده اند .اگر به کتاب های تالیف شده از سوی ایرانیان در زمینه تنها ادبیات عرب نگریسته شود ، متوجه خواهیم شد مردم ایران به دلیل عشق و علاقه به قرآن و اسلام ، زبان عربی را زبان یبن المللی اسلامی تلقی می کردند و در تحکیم پایه های آن از جان و دل مایه می گذاشتند . به همین دلیل بودکه امهات کتب ادب عربی توسط دانشمندان ایرانی به رشته تحریر در آمده است . نمونه ها وشواهدی وجود دارد که نشان می دهد ایرانی ها تا چه اندازه دوستدار زبان عربی بودند و هیچگاه احساس نمی کردند که استفاده از این زبان ملیت و هویت آنها را خدشه دار کند .اینجانب...... دبیر عربی آموزشگاه .........در این گزارش تخصصی سعی نموده ام مشکلات درس عربی را در کلاسم برطرف نمایم.

مقدمه
این روزها اغلب دنش آموزان از سراسر کشور از فراگیری این درس گریزانند و انگیزه یادگیری زبان عربی در آنها ضعیف گشته است و عربی یکی از دروسی است که شاگردان ما در این درس نمرات رضایت بخشی را بدست نیاورده و بسیاری از آنها در آموختن زبان عربی دچار افت شدیدی گشته اند و این امر ذهن اغلب دبیران عربی و مسئولین آموزش مناطق مختلف را به خود معطوف کرده است اینکه چگونه موانع جذابیت درس عربی را از میان برداشته و انگیزههای مؤثر در آموزش زبان وحی را در بین دانش آموزان تقویت کنیم بعد از گذشت مدتی از سال تحصیلی متوجه ضعف تعدادی از دانش آموزانم در درس عربی شدم . وباتوجه به اینکه چگونگی آسیب شناسی ورمز موفقیت درآموزش عربی موضوعی است که به سادگی نمی توان از آن گذشت وتعهد ومسئولیتی که در قبال دانش آموزان وشغل خود احساس می کردم برآن شدم تا مساله راپیگیری کنم.

بیان مساله:
در پی استقبال عظیم مردم ایران از دین اسلام و با از بین رفتن حکومت ساسانی خورشید تابان شریعت مقدس اسلامی بر فراز کشور پهناور ما نورافشانی نموده و دولتهای متعدد اسلامی یکی پس از دیگری بر این سرزمین حکومت کردند وبعضا با حمایت این حکومتها علماء و دانشمندان بزرگی درخشیده و آثار و کتابهای زیادی را به عربی و فارسی به یادگار نهادند و با ورود واژگان عربی و خاصه واژگان قرآنی در نظم و نثر فارسی تحول شگرفی را در عربی ما به وجود آوردند برای آکاهی بیشتر از ورود کلمات و تأثیر واژه های عربی در متون زبان فارسی می توانید به کتاب »عربی در فارسی« نوشته دکتر فرشیدورد استاد اسبق دانشگاه تهران مراجعه فرمایید.

زبان عربی زبان دین و آیین و فرهنگ و تمدن اسلامی است و این زبان یکی از عوامل وحدت در بین جوامع و ملل مختلف دنیا با بیش از یک میلیارد مسلمان گشته است. آموزش زبان عربی به منظور درک مفاهیم دینی و قرآنی است همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: »زبان عربی کلید معارف اسلامی است« لذا:
-1 نیازهای دینی درک و فهم قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، احادیث نبوی و احادیث امامان معصوم و کتب فقهی و کتب تفسیر قرآن از ضرورتهای آموزش زبان عربی است.
-2 ارتباطات سیاسی و تاریخی و اقتصادی و اجتماعی و ادبی… بسیار نزدیک میان ایرانیان و اعراب از گذشته تاکنون به علت همجواری و دین مشترک از دیگر عوامل در بیان ضرورت آموزش عربی است.
-3 کثرت سفرهای زیارتی و سیاحتی به سوریه و عراق و لبنان و عربستان و فلسطین و…
-4 نیاز دانشجویان رشته حقوق و الهیات و عربی به آشنایی با این زبان
» - 5مهمتر از همه این است که کسی نمیتواند زبان فارسی را بطور صحیح بیاموزد مگر اینکه به زبان عربی آشنایی کامل داشته باشد چون بیش از یک سوم بسیاری از جملات فارسی را لغات و مشتقات و مصطلحات مختلف عربی تشکیل میدهد.« (دکتر نجفی 1349 ص (5
نظیر: »منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربتست و بشکر اندرش مزید نعمت هر نفسی که فرو میرود ممد حیاتست و چون برمی آید مفرح ذات پس در هر نفسی دو نعمت موجودست و بر هر نعمتی شکری واجب« (مقدمه گلستان سعدی شیرازی)
-6 آشنایی با متون مختلف دینی به منظور بیان ارزشها و مسائل اخلاقی به شیوهی غیرمستقیم
-7 تقویت توانایی درستخوانی و روانخوانی عبارتها و متون دینی
-8 آشنای با واژگان کثیرالاستعمال قرآنی

اهداف گزارش تخصصی :
هدف اصلی گزارش :
علاقمند کردن دانش آموزان به درس عربی

اهداف جزئی :
- 1 بررسی علل بی علاقگی دانش آموزان به درس عربی - 2 پیدا کردن راه حل هایی برای علاقمند کردن دانش آموزان به درس عربی - 3 ارائه پیشنهادات برای سایر دبیران عربی
و . . . .

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان مساله:
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی گزارش
اهداف جزئی
ارزیابی و توصیف وضع موجود :
زمینه های پیدایش مساله:
بررسی میزان تحقق اهداف
گرد آوری شواهد یک
چگونگی انجام کار:
نقاط ضعف :
گرد آوری اطلاعات و روش های آنها
موانع موجود
ارائه راه حل ها
اجرای طرح
ارزیابی بعد از اجرای راه حل
پیشنهادات:
منابع و مآخذ

توجه: چیزی که این فایل را با بقیه فایل ها متمایز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرینت و ارائه بودن آن می باشد تا خریدار از خرید خود کاملا راضی باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل چراغ های ترافیکی (فصل چهارم کتاب ترافیک پیشرفته مکشین از بند 4-4 الی 6-4)

چراغ-های-ترافیکی-(فصل-چهارم-کتاب-ترافیک-پیشرفته-مکشین-از-بند-4-4-الی-6-4)
چراغ های ترافیکی (فصل چهارم کتاب ترافیک پیشرفته مکشین از بند 4-4 الی 6-4)
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 1739 کیلوبایت
قیمت: 5500 تومان

توضیحات:
پاورپوینت چراغ های ترافیکی (فصل چهارم کتاب ترافیک پیشرفته مکشین از بند 4-4 الی 6-4) ، در 21 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
دستورالعمل MUTCD ((Manual on Uniform Traffic Control Devices نه نوع مختلف از چراغ های ترافیکی را تعریف می کند:
1) چراغ های کنترل آمد و شد
2) چراغ های عبور عابرین پیاده
3) چراغ های کنترل ترافیک خودروهای امدادی
4) چراغ های کنترل آمد و شد برای مسیرهای یک خطه ی دوطرفه
5) چراغ های کنترل آمد و شد در رمپ های ورودی آزادراه ها
6) چراغ هایی کنترل آمد و شد برای پل های متحرک
7) چراغ های کنترل استفاده از خط
8) چراغ های چشمک زن
9) چراغ های روشنایی راه ها
رایج ترین نوع چراغ های ترافیکی ، چراغ کنترل ترافیک می باشد که در تقاطع های شلوغ و پر ازدحام برای توقف و حرکت متناوب جریان ترافیک استفاده می شود.
این فایل خلاصه درس، ترجمه فصل چهارم کتاب ترافیک پیشرفته از بند 4-4 الی 6-4 (مکشین) می باشد که برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حمل و نقل و ترافیک و همچنین راه و ترابری بعنوان درس اصلی در دانشگاه تدریس می گردد.

فهرست مطالب:
4-4) چراغ های ترافیکی
1-4-4)چراغ های کنترل ترافیک
2-4-4)چراغ های عابر پیاده
3-4-4)سایر چراغ های راهنمایی
4-4-4)کنترل کننده های چراغ راهنمایی
5-4)انواع بخصوص کنترل
6-4)خلاصه و نتیجه گیری

با سپاس

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل گزارش تخصصی انباردار وسرپرست کارگاه:راه های نهادینه کردن مراقبت از وسایل و اموال و ابزارآلات هنرستان

گزارش-تخصصی-انباردار-وسرپرست-کارگاه-راه-های-نهادینه-کردن-مراقبت-از-وسایل-و-اموال-و-ابزارآلات-هنرستان
گزارش تخصصی انباردار وسرپرست کارگاه:راه های نهادینه کردن مراقبت از وسایل و اموال و ابزارآلات هنرستان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 618 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
گزارش تخصصی انباردار وسرپرست کارگاه :راه های نهادینه کردن مراقبت از وسایل و اموال و ابزارآلات هنرستان در هنر جویان، در قالب word و در 29 صفحه ، قابل ویرایش.

بخشی از متن گزارش تخصصی:
چکیده
همانطور که می دانیم امکانات و تجهیزات هنرستانها فرسوده و از رده خارج است و حتی پاسخگوی نیاز جمعیت کنونی هنرجویان هنرستانها هم نیست و بسنده کردن به آمارها، فریبی بیش نیست و اعلام اینکه ، ساخت و تجهیز هنرستانها و ایجاد هنرستانها در دستور کار قرار دارد، گره گشای کار نخواهد بود.

جذب هنرجو در هنرستانها بدون توجه به نیازهای اولیه هنرجویان کاری نسنجیده است که موجب دلسردی هنرجویان خواهد شد. برای مثال، هنرستانی که در دهه70برای چند رشته خاص و معدودی هنرجو تأسیس شده، اکنون تجهیزات آن فرسوده است و باید بهروز شود؛ زیرا پس از ساخت و تجهیز اولیه و تحویل آموزشگاه از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور به آموزش و پرورش، سازمانی که متولی این کار باشد، وجود ندارد.
فراموش نکردهایم که وعدههای بسیاری برای تجهیز هنرستانها داده و همایشهایی نیز برگزار شده که حاصل آن برای هنرستانیها وضعیت نابسامان کنونی است.

رویکرد توسعه فنی و حرفهای فقط با حرف امکانپذیر نیست بلکه مقرر است که این موضوع با جدیت بررسی شود. به هر روی مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای رسیدن به هدف مشترک می بایست تدبیری بیندیشند. نمونه افزایش آمار هنرجویان هنرستانهاست که ابتدا به هر طریق ممکن، حتی فرستادن قبولی های شهریور سال اول دبیرستان به هنرستانها، دانش آموزان تشویق میشوند به هنرستانها بروند و بعد که بحث کیفیت مطرح میشود ابراز نگرانی میکنند. آیا تدبیر و اندیشه در برنامه ریزی های مسئولان وزارت آموزش و پرورش جایگاهی دارد؟ یا اینکه هدف وسیله را توجیه میکند؟

اینجانب … به عنوان انباردار وسرپرست کارگاه تصمیم گرفتم با توجه به اینکه وسایل کارگاه ها و سایت هنرستان محدود است و تهیه دوباره آنها کاری بس دشوار است که نیازمند بودجه زیادی است. دانش آموزان را ملزم به نگهداری از وسایل و امکانات کارگاه و سایت نمایم. تا در سال های بعد دچار کمبود امکانات نشویم.

مقدمه
یکی از اصول مدیریت آموزشگاهی ، رفتارهای مثبت در آموزشگاه می باشد. از آنجا که هر کلام ورفتار وبرخورد مدیر دارای بار مثبت ومنفی می باشد و محیط آموزشی متاثر ار روابط سالم مدیر با مجموعه آموزشی واداری می باشد لذا رفتار مثبت مدیر دارای انرژی زیاد بوده و عامل فعالیتهای خوشایند می باشد. لذا هرگونه فعالیتهای مدیر در اموزشگاه به هنگام رفتارهای مثبت باعث شادمانی و ارتباط عاطفی مدیر با کارکنان و هنر جویان میگردد. مطمئنا مدیر نیز یک انسان بوده که عوامل مختلفی بر خلق وخوی او تاثیر میگذار ولی تسلط مدیر بر اعصاب خود وکنترل رفتارهای بوجود آمده باعث رفتارهای مثبت دیگران میگردد. هنر جویان وکارکنان با تفاوتهای فردی و روحی در مواجه با مدیر که یک الگوی رفتاری کامل می باشد به یک رفتار یکسان می رسند. تنش ها و کینه ها و دلواپسی ها عامل افت شخصیتی شده و مانع رفتارهای عاطفی سالم می گردند.

میتوان رفتارهای مثبت خوب را با عینک خوشیبنی در محیط آموزشگاه حاکم گرداند و رکن و عامل اصلی این رفتارها مدیر آموزشگاه می باشد.
افراد با شیوه های رفتاری متفاوت مانند دمدمی مزاج و بلغمی مزاج و نمونه های دیگر که برخواسته از جهان بینی و تفکر آنان ونوع تربیت روحی آنان میباشد در جامعه وجود دارند وهریک دارای نقش خاص وعام در محیط زندگی خود می باشند وهیچ شکی در ان نمی باشد ولی تهذیب نفس و کنترل و هدایت غرایز خود میتواند تاثیر روحی ومثبتی بر افراد داشته باشد و مدیر آموزشگاه نیزباید هوشیارانه به این امر توجه داشته باشد.
و . . .

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
ارزیابی از وضع موجود
اهداف گزارش تخصصی :
هدف اصلی :
اهداف جزئی :
جمع آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:
تفسیر:
تجزیه و تحلیل داده ها بر اساس نمودار استخوان ماهی:
اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:
ارزیابی بعد از اجرای طرح
نقاط قوت اجرای طرح
چگونه می توان مشکلات رفتاری بی انضباطی را در آموزشگاه و کلاس کاهش داد؟
راهکارهایی برای جلوگیری از وقوع مسائل و مشکلات انضباطی در مدارس
تذکر :
نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل تحقیق قطار مغناطیسی و مقایسه با قطار سریع السیر

تحقیق-قطار-مغناطیسی-و-مقایسه-با-قطار-سریع-السیر
تحقیق قطار مغناطیسی و مقایسه با قطار سریع السیر
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 846 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

توضیحات:
تحقیق قطار مغناطیسی و مقایسه با قطار سریع السیر ، در قالب فایل pdf و در 13 صفحه.

بخشی از متن فایل:
حرکت قطارها با سیستم شناوری مغناطیسی از پیشرفته ترین فن آوری های توسعه یافته اخیر در مهندسی راه آهن محسوب می گردد که در آن برخلاف فن آوری موجود که چرخ بر روی ریل حرکت می نماید ، هیچگونه تماسی میان وسیله نقلیه و خط وجود ندارد و صرفا در فضای مغناطیسی میان آن دو حرکت صورت می گیرد و به همین دلیل امکان سیر وسیله نقلیه با سرعت های بالا را فراهم می آورد.
در این فایل به بررسی سیستم قطار مغناطیسی و مقایسه آن با سیستم قطار سریع السیر پرداخته شده است.

فهرست مطالب:
-مقدمه
-تاریخچه
-سیستم های حمل و نقل سریع السیر
-راه آهن سریع السیر ریلی
-سیستم قطار مغناطیسی (مگلو)
-انواع مختلف سیستم های مگلو
-سیستم شناوری الکترومغناطیسی
-سیستم شناوری الکترودینامیک
-سیستم شناوری ایندیوس تراک
-مقایسه هزینه ساخت سیستم مگلو و راه آهن سریع السیر
-عدم اطمینان کامل به سیستم مگلو و وجود ابهامات
-سیستم مگلو در ایران
-نتیجه گیری
-منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل گزارش تخصصی دبیر ریاضی : بررسی چالش های تدریس درس ریاضیات دوره متوسطه

گزارش-تخصصی-دبیر-ریاضی--بررسی-چالش-های-تدریس-درس-ریاضیات-دوره-متوسطه
گزارش تخصصی دبیر ریاضی : بررسی چالش های تدریس درس ریاضیات دوره متوسطه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 304 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
دانلود گزارش تخصصی : دبیر ریاضی : بررسی چالش های تدریس درس ریاضیات دوره متوسطه،
در قالب word و در 17 صفحه ، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش تخصصی:
چکیده
امروزه بحث جهانی شدن GLOBALZATION امروزه منجر به بروز چالش هایی در جوامع در حال توسعه شده است. این بحث شرایط ویژه ای را در نظام های تعلیم و تربیت جهانی پدید آورده است. بدین صورت اگر نظام های آموزشی، موقعیت کنونی را به درستی درک و تحلیل نمایند، می توانند در برابر آن دست به انتخاب درست بزنند و تهدیدهای مبهم را به فرصت های ممتاز تبدیل نمایند و در غیر این صورت با مشکلات فرهنگی، اجتماعی اقتصادی متعددی روبرو خواهند شد که جوامع ساده و اولیه را زمین گیر خواهد نمود. در این مقاله موارد زیر مورد بررسی قرار گرفته است.
-1 بررسی تأثیرات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فلسفی روند جهانی شدن.
-2 چهارمین گزارش یونسکو در زمینه ی ((معلمان و تدریس در جهان در حال تغییر)) در باب ((ناتوانی نظام های آموزش و پرورش)) در جهت افزایش منزلت معلمان.
-3 نقش نظام های آموزشی و ویژگی های رهبران فرهنگی در عصر جهانی شدن. -4 ابعاد تربیت انسان در عصر جهانی شدن.
-5 تحول در کلاس درس


مقدمه
درس ریاضی ، یکی از ارکان مهم تدریس و یکی از پایه های بنیادین در سطوح مختلف تحصیلی می باشد که مقدمه ورود به سالهای بعدی برای نیل به اهداف مهم جامعه می باشد که هر زمان بـاید مورد اهمیت خاصی از سوی معلمین و دست اندرکاران آموزش و پرورش در تمامی پایه ها و مراکز قرار گیرد که با شاخص قرار دادن این درس ، انتظار می رود جوامع در سالهای آتی نه تنها در این درس به مشکلی برخورد نکرده باشند بلکه بتوانند از عهده انجام مسئولیتهای محوله در رابطه با این درس برآیند . با این مقدمه کوتاه می خواهم در تحقیق خود از علل ضعف دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی بپردازم که امیدوارم که مورد اهمیت قرار گیرد.

هدف کلی گزارش
بررسی چالش ها و مشکلات تدریس ریاضی و ارائه راهکار برای آن

اهداف جزئی گزارش
چالش های موجود در نظام معلمی
الف ) پایین بودن شأن و مقام معلمی در اجتماع
È ) پایین بودن سطح دانش و مهارت حرفهای آنان
Ì ) پایین بودن حقوق و مزایای معلمی.
این سه چالش نیز خود در به ثمر نرسیدن تحول بنیادین در آموزش و پرورش تأثیرگذار است و علت دیگر آن بیتوجهی به فلسفه تعلیم و تربیت در نظام آموزشی است. باید معلم را با فرهنگ جدید سر کلاس فرستاد و به این صورت است که تحول شکل میگیرد. تا به امروز درباره نقش اساسی دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان زیرساخت توسعه پایدار شعارهایی داده شده اما هنوز نقش آن باور نشده است در حالی که باید گفت آموزش و پرورش موتور توسعه جامعه است و اگر این را بپذیریم، نگاه ها به این دستگاه تغییر خواهد کرد. اما اگر جایگاه آموزش و پرورش به عنوان جایگاه نخست در راه تعالی جامعه تلقی نشود، اتفاق خاصی در آن نخواهد افتاد و به همین شکل فعلی به فعالیتش ادامه خواهد داد.


فهرست مطالب:
چکیده .......................... 3

مقدمه ................... 4

هدف کلی گزارش ........................ 4

اهداف جزئی گزارش .. 5

گردآوری اطلاعات .................. 8

تجزیه و تحلیل اطلاعات ....................... 8

خلاصه یافته های اولیه ..................... 9

مقایسه با شاخص .............................10

معیارهای ارزشیابی .............................11

چگونگی اجرای راه جدید .............................11

گرد آوری اطلاعات بعد از اجرای راه حل ها .............................12

ارزیابی عملکرد : .............................13

موانع موجود در تحقق اهداف .............................13

مزایا و نقاط قوت : .............................13

نقاط ضعف : .............................13

راه کار ها و پیشنهادات .............................14

نتیجه گیری .............................15

منابع: .............................16


توجه: چیزی که این فایل را با بقیه فایل ها متمایز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرینت و ارائه بودن آن می باشد تا خریدار از خرید خود کاملا راضی باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم.

چگونه-توانستیم-با-انجام-راهبردهای-آموزشی-مشکل-نارساخوانی-دانش-آموز-را-در-پایه-سوم-ابتدایی-کاهش-دهیم-
چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم.
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 2191 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
گزارش تخصصی: چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم.، در قالب word و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن گزارش تخصصی:
چکیده:
پــژوهش حاضــر بــه منظــور حــل مشــکلات ویــژه یــادگیری خوانــدن یکــی از دانــش آمــوزان بــا هوشبهر طبیعی و آموزش نامناسب در پایه سوم دبستان .. انجام گرفت.
البته دانش آموزان زیـادی هسـتند کـه در خوانـدن دچـار مشـکل هسـتند امـا در ایـن امـر واقعیـت این است انواع مشکلاتی که دانـش آمـوزان دارنـد از یـک نـوع نیسـتند تـا بتـوان بـا یـک روش همـه آنها را از بین بـرد. بلکـه بـا توجـه بـه تفاوتهـای فـردی و علتهـای متفـاوت مشـکل آفـرین بـرای هـر دانش آمـوز بایـد علـت یـا علـل را الویـت بنـدی کـرده و براسـاس آن برنامـه هـای ترمیمـی در نظـر گرفت تا از اتلاف وقت و صرف انرژی بیهوده جلوگیری شود.
ر این پژوهش بـا توجـه بـه مشـکلات ویـژه دانـش آمـوز فـوق برنامـه هـای زیـر اجـرا شـده کـه بـه ترتیب اهمیت بوده - ارجاع به پزشک متخصص جهت درمان جسمی- عصبی - ارجاع به گفتار درمان جهت رفع مشکلات گفتاری
- اســتفاده از روش هــای مختلــف چندحســی فرنالــد و گیلینگهــام ضــمن طبقــه بنــدی و تجزیــه و
تحلیـل کـردن غلــط هـای خوانــدنی وی، اسـتفاده از تمرینــات دقـت و حافظــه دیـداری، آگــاهی واج شناختی با شـیوه هـای ابتکـاری ویـژه و بـا اسـتفاده از وسـایل متنـوع کمـک آموزشـی معلـم سـاخته و ایجـاد محیطـی شـاد و ملمـوس کـردن مراحـل آمـوزش تقویـت عـزت نفـس و ایجـاد انگیـزه بـرای
آموزش دانش آموز شد.
و ارائه تمرینـات و راهبردهـای خـودنظم دهـی و رفتـاری مناسـب و مشـاوره بـه والـدین بـرای منـزل توانســتیم تــأثیر خــوبی بــر خوانــدن و نوشــتن وی داشــته باشــیم و او توانســته بــا علاقــه و بــدون اظطراب صحیح و روان از روی یک متن فارسی با اعتماد به نفس بخواند.این امر باعث دلگرمی و رضایت خاطر من و گروه کاری شده اس امید است در آینده شاهد پیشرفت های بیشتری در اینگونه دانش آموزان باشیم.

مقدمه:
مشخصـه اخــتلالات یــادگیری در کـودک یــا نوجــوان عــدم پیشـرفت تحصــیلی در زمینــه خوانــدن، بیـان نوشـتاری یـا ریاضـیات در مقایسـه بـا توانـایی هـوش کلـی کـودک اسـت. مـتن بـازنگری شــده
(DSM-IV-TR)DSM-IV، اخــتلالات یــادگیری را در 4 طبقــه تشخیصــی گنجانــده اســت.
اخــتلال خوانــدن، اخــتلالات ریاضــیات، اخــتلال بیــان نوشــتاری و اخــتلال یــادگیری نامشــخص
.(NOS) براســـاس ملاکهـــای DSM-IV-TR بـــرای نارســـاخوانی بـــین میـــزان پیشـــرفت و
IQافـراد مبـتلا بـه نارسـاخوانی تفـاوت چشـمگیری وجـود دارد و پیشـرفت فـرد در زمینـه خوانــدن در مقایسـه بــا اکثــر کودکــان هــم ســن وی بــه میــزان چشــمگیری ضــعیف مــی باشــد (ســادوک1 وسادوک، .(200ایـن اخـتلالات احتمـالا منشـاء عصـب شــناختی و رونـدی تحـولی دارد کـه پـیش از دبسـتان شــروع تــا بزرگســالی ادامــه پیــدا مــی کنــد (کمیتــه مشــترک ملــی ناتوانیهــای یــادگیری2، 2005 و .(2007 کمیتـه مشــترک ملـی ناتوانیهــای یـادگیری براســاس مطالعـات و تحقیقــات از زمـان انتشــار اولــین مقالــه (در ســال (1985 تحــت عنــوان »ناتوانیهــای یــادگیری عصــب روان شــناختی- تحــولی
کـودک پـیش دبسـتانی« ســرانجام بـرای ایـن اخـتلالات اصــطلاح »نـاتوانی هـای یـادگیری عصــب روان شــناختی- تحــولی3 « را انتخــاب کــرد، و بــرای تشــخیص و مداخلــه زود هنگــام بــرای ایــن کودکــان قــوانینی تصــویب و شــاخص هــایی تعیــین کــرد (ســادوک و ســادوک، .(2007 از جملــه مشــکلات کودکــان مبــتلا بــه نــاتوانی هــای یــادگیری عصــب روان شــناختی- تحــولی شــامل اخــتلالات زیســت شــناختی/ ژنتیکــی، ادراکــی- حرکتــی، اخــتلال در پــردازش بینــایی و شــنوایی، اختلال حافظه و توجه می باشد.
مشـکل خوانــدن یکــی از شــایع تـرین مشــکلات دانــش آمــوزان اسـت و نارســاخوانی مهــم تــرین آن بــه شــمار مــی رود. بطوریکــه در 75 درصــد کودکــان و نوجوانــان دچــار اخــتلالات یــادگیری دیــده مـــی شـــود DSM-IV-TR)، 2000، مییـــز و کلهـــون،.(20061 مشخصـــه اخـــتلال خوانـــدن، نـاتوانی بـرای بازشناسـی واژه هـا، خوانـدن کنــد و نادرسـت و فهـم ضـعیف اسـت (2000, DSM-.IV-TR) حــدود 4 درصــد از کودکــان ســنین مدرســه در ایــالات متحــده دچــار اخــتلال خوانــدن هستند. مطالعات نشان مـی دهـد کـه میـزان شـیوع آن بـین 2 تـا 8 درصـد اسـت و تعـداد پسـرهای مبتلا بـه نـاتوانی خوانـدن در ارجـاع هـای بـالینی 3 یـا 4 برابـر دخترهـا گـزارش شـده اسـت. البتـه مطالعـات همـه گیرشـناختی دقیـق نشـان داده اســت کـه میـزان اخـتلال خوانـدن در بـین پســرها و

دخترهــا مشــابه اســت .(2000, DSM-IV-TR) میــزان شــیوع اخــتلال خوانــدن در جمعیــت

دانـش آمــوزی ایـران در فراتحلیــل بهــراد (1384)، 4/58 درصـد گــزارش شـده اســت. همچنــین در اســتان اردبیــل میــزان شــیوع اخــتلالات یــادگیری 13 درصــد گــزارش شــده اســت (نریمــانی و رجبی، .(1384

افــراد نارســاخوان بــه دلیــل اخــتلال خوانــدن در اغلــب دروس خــود بــا مشــکل مواجــه مــی شــوند (آناســتازیا و اوربینــا2، .(2009 ایــن گــروه بــا وجــود آنکــه در اکثــر مواقــع از هــوش طبیعــی برخوردارنــد، پیشــرفت تحصــیلی مطلــوبی ندارنــد و بــا ســختی بــه تحصــیل ادامــه داده و یــا تــرک تحصــیل مــی نماینــد کــه ایــن بــه نوبــه خــود صــدمات اجتمــاعی، اقتصــادی، فرهنگــی و عــاطفی-روانی بسیار برای ایشان و جامعه به دنبال دارد (انجمن روانپزشکی امریکا3، .(2000

اخــتلال در خوانــدن از نظــر اســترانگ4 مهمتــرین عامــل عــدم موفقیــت در مدرســه شــناخته شــده اســت. بطوریکــه بــیش از 25 درصــد ناکــامی هــای کودکــان در مــدارس ابتــدایی از اخــتلالات
و . . .

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
عواملی که بر اختلالهای یادگیری اثر دارند
شرایط جسمی
عوامل محیطی
عوامل انگیزشی و عاطفی
شرایط روانی
خواندن
اختلال در خواندن
تعریف نارساخوانی
اشتباهها در سطح خواندن
مورد مطالعه
بیان مسئله
روش های گردی آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل اطلاعات
خلاصه یافته های اولیه
ارائه راه حل های پیشنهادی
رویکردهای سنتی
روش فرنالد
رویکرد اورتون - گلینگهام
آموزش واج
واج های متفرقه
واج های تحلیلی
واج های ترکیبی
مغز، ساختار و کارکردهای آن
نیمکره های مغز
مغز راست، مغز چپ، تفاوت های کارکردی
رجحان جانبی
خودپرسشی
اصلاح رفتاری - شناختی
یاد یارهای کلید واژه
چگونگی اجرای راه حل
تقویت ژتونی
الف - آگاهی واج شناختی
تقویت حافظه توالی دیداری و شنیداری
تمرینات تقویت ادراک و تمیز و دقت دیداری
روش چندحسی فرنالد
ارزیابی نتایج
واکنش نسبت به راه حل جدید
نتیجه گیری
منابع
نمونه هایی از تمرینات

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل پاورپوینت بررسی پدیده روانگرایی خاک

پاورپوینت-بررسی-پدیده-روانگرایی-خاک
پاورپوینت بررسی پدیده روانگرایی خاک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 4226 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت بررسی پدیده روانگرایی، در قالب ppt و در 23 اسلاید،قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
روانگرایی خاک: پدیده ای است که بدلیل کاهش سختی و مقاومت خاک در اثر وارد آمدن نیروی زلزله یا یک بارگذاری سریع صورت می گیرد.روانگرایی فقط در خاکهای اشباع صورت میگیرد.. هرچند اغلب لرزش زمین سبب افزایش فشار آب منفذی می گردد اما فعالیت های مرتبط ساختمانی همانند انفجار یا آبگیری مخازن و بطور کلی تغییر در تنش ارتجاعی زمین از طریق بارگذاری و باربرداری نیز می تواند سبب روانگرایی در خاک گردد. با وقوع روانگرایی مقاومت خاک کاهش یافته و توانایی خاک زیر پی برای حفظ پایداری ساختمانها و پلها از بین می رود.
آب موجود بین ذرات خاک فشاری را به ذرات خاک وارد می کند که این فشار سبب می شود ذرات خاک بطور محکم بهم فشرده شوند. پیش از زلزله فشار آب نسبتآ کم است اما با وقوع لرزش زلزله فشار آب افزایش یافته بطوریکه ذرات خاک بسرعت در کنارهم شروع به حرکت می کنندهمچنین خاک روان شده پشت دیوارهای حائل می تواند سبب نشست و تخریب دیوار حائل گردد.چنانچه افزایش فشار آب منفذی در پشت سدها نیز میتواند سبب زمین لغزه و شکستن سدها گردد.

معیار تعیین پتانسیل روانگرایی:
بعد از زمین لرزه سال 1964 در نیگاتای ژاپن و خرابیهای ایجاد شده، خیل بسیاری از مهندسیان ژئوتکنیک تلاش وسیعی جهت تعیین یک معیار
صحیح برای ارزیابی پتانسیل روانگرایی انجام دادند که در نتیجه این تلاش فاکتور اصلی را ارائه کردند:
نوع خاک
آزمایش نفوذ استاندارد
حداکثر شتاب زمین
و . . .

فهرست مطالب:
روانگرایی خاک
معیار تعیین پتانسیل روانگرایی
علت وقوع روانگرایی
زلزله ۱۹۹۵ کوبه
روشهای کاهش خطرات روانگرایی
مقاوم سازی سازه ای
نقشه روانگرایی ایران
پدیده های مشابه روانگرایی خاک
جریان روانگرایی
روانی مجدد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی : نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان

گزارش-تخصصی-دبیر-علوم-تجربی--نقش-آزمایشگاه-دررشد-خلاقیت-دانش-آموزان
گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی : نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 288 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی : نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان، در قالب word و در 13 صفحه ، قابل ویرایش.

بخشی از متن گزارش تخصصی:
خلاقیت و نوآوری محرک اصلی توسعه برای هر جامعه است. خلاقیت و نوآوری نقطه عطف اختراعات، اکتشافا ت و نمودی ارزشمند از تفکر و ذهن خلاق بشر میباشد. آزمایشگاه مدارس به عنوان واحد عملیاتی نظام آموزشی، با پرورش تفکر خلاق، تربیت افرادی کاوشگر، آفریننده، نوآور و مولد، نقش مهمی در شکوفایی خلاقیت دانش آموزان دارد. آزمایشگاه مدرسه، با اعضای علمی مجرب، متعهد و تجهیزات مناسب، بهترین محیط برای پرورش خلاقیت شاگردان است. در چنین مکانی قدرت اندیشه و مهارت ذهنی بچه ها تقویت میشود و میتوانند برای دست یافتن به راه حلهای مناسب و واقع بینانه به خلق ایدههای نو بپردازند. با بهره گیری از یک آزمایشگاه خوب امکان تدریس عملی برای هر درس فراهم میگردد و دانش آموزان میتوانند نوآوریهای خود را در مدرسه و جامعه نشان دهند.
اهمیت نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان
آزمایشگاه مدارس می تواند جایگاهی بسیار تأ ثیر گذار در امر آ موزش داشته باشد ، مشروط بر آن که توجه کافی به آن بشود .
و امکانات خوبی مثل وسایل ابزار ، مواد ، فضای مناسب و کادر مجرب و آموزش دیده در اختیار داشته باشد . در این صورت ، به طور حتم اثر آزمایشگاه را در امر آموزش به خوبی خواهیم دید .
به نظر می رسد ، بهتر آن است که از همان دوره ی ابتدایی به آزمایشگاه بهای لازم داده شود و با تأ مین امکاناتی متناسب با سن دانش آموزان ، بستر و زمینه ی مناسب برای روشن شدن ذهن کودکان ، شکوفایی استعداد های آنان و تقویت جرا ت برای دست زدن به خلاقیت و ابتکار فراهم شود .
بی توجهی به امر آزمایش ، صدمات بزرگی به آموزش میزند ، بنا براین ضروری است وزارت آموزش و پرورش از میان کارکنان خود افراد علاقه مند را انتخا ب کند و با ارائه دوره های آ موزشی خاص ، افرادی مجرب و متخصص در امر آزمایشگاه تربیت نما ید و به این متصدیان کار شناس ، از نظر معنوی و
مادی توجه ویژه مبذول شود. هم چنین با اختصاص بود جه لازم ، مدارس را به امکانات مناسب
آزمایشگاهی مجهز کند و آزمایش را به عنوان یک درس در برنامه های آموزشی و کلاسی دانش آموزان لازم ا لاجرا سازد . تا بدین ترتیب شاید یکی از رکن های اصلی آموزش ، یعنی آزمایش و تجربه ی عملی ،
جایی بگیرد و زمینه ی رشد و شکوفایی ذهنی و خلاقیت دانش آموزان را فراهم آورد . امیدواریم با
نگاهی دوباره به امر آزمایش و جایگاه آزمایشگاه در برنامه های کلان آموزشی کشور ، دانش آموزان از رخوت و کسالت معلم محوری و یاد گیری صرفأ نظری در کلاس درس رهایی یافته ، به محیط عمل و تلاش دانش آموز محور در کار های عملی و تجربی آزمایشگاه هدایت شوند ،
چرا که آزمایش :
-1 دانش آموزان را از حالت ذهنی خارج کرده ، یادگیری را ملموس و عینی می کند .
- 2 موجب برانگیختن حس کنجکاوی و تفکر خلاق می شود .
- 3 اثر خستگی جسمی و ذهنی دانش آموزان را کاهش می دهد .
-4 توانایی اندیشیدن و استدلال را در دانش آموزان افزایش می دهد .
و . . .

فهرست مطالب:
مقدمه
اهمیت نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان
چرا که آزمایش
اهداف آزمایشگاه در مدارس
سوال اصلی
سواﻻت فرعی
اجرای تدریس مفاهیم علوم تجربی به صورت عملی در آزمایشگاه
شیوه های پرورش خلاقیت از طریق آزمایشگاه
الف)عاطفی کردن محیط آزمایشگاه .
چ)برقراری ارتباط دوستانه با دانش آموزان
مقایسه با شاخص رسیدم که :
تجزیه و تحلیل
نتیجه گیری
مشکلات اجرای طرح
مهمترین این عوامل مزاحم عبارتند از:
راهکارها
پیشنهاد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل پاورپوینت پدافند غیر عامل

پاورپوینت-پدافند-غیر-عامل
پاورپوینت پدافند غیر عامل
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 191 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع پدافند غیر عامل ، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف پدافند غیر عامل: پدافند غیرعامل، مجموعه اقداماتی است که قبل از خطر انجام می گیرد و در هنگام بروز هرگونه تهدید طبیعی و غیر طبیعی (مانند جنگ) موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های حیاتی یک کشور می گردد.

بیانات مقام معظم رهبری :
این موضوع را قبلاً هم ابلاغ کرده ام و الان هم تأکید می کنم که تدابیر کارساز در این پدافند غیرعامل را عملی کنید.
تنها راه مقابله با تهدیدها این است که وضعیت داخلی به گونه ای ساماندهی شود که دشمن از پیروزی خود مطمئن نباشد و زمینه را برای ماجراجویی فراهم نبیند.
ندانستن اینکه دشمن چه در سر دارد و چه می خواهد بکند ، غفلتی است که ممکن است ما را از امکان برخورد و امکان دفاع محروم کند.
تهدید را کاملاً جدی بگیرید ، یعنی به هیچ وجه در محاسبات خودتان از تهدید جدی پایین نیایید ، منتها تهدید جدی معنایش حتمی نیست ، هیچ حتمیتی وجود ندارد.
باید تدابیر کارساز در باب پدافند غیرعامل را عملی کنید.
پدافند غیرعامل مانند شعله ای بلند شود این که دولت به پدافند غیرعامل اهمیت بدهد و وزراء و مسئولین دولتی به آن اهتمام کنند تذکر داده ایم و نظرات رهبری به دولت و آن ستاد ابلاغ شده است. امروز اهمیت پدافند غیرعامل قاعدتاً برای مسئولین بایستی شناخته شده باشد ، اهتمام شما کار را پیش میبرد .

تدابیر و فرامین :
مقام معظم فرماندهی کل قوا در ارتباط با ساماندهی و ایجاد یک هماهنگی و ضمانت اجرایی در تصمیمات در ارتباط با پدافند غیر عامل موارد زیر را تأکید فرموده‌اند :
تشکیل کمیته دائمی پدافند غیر عامل به منظور هماهنگ سازی، سیاست‌گذاری، کنترل، نظارت و تصویب طرحهای پدافند غیر عامل پروژه‌های توسعه ای کشور در ستاد کل نیروهای مسلح.
تأکید بر شناسایی مراکز درجه یک و حیاتی کشور در طرح‌های پدافندی.
اولویت‌بندی اماکن و موضوعات بر اساس اهمیت و کاربرد آنان در طرح.
داشتن نگاه اجرایی و میدانی در موضوعات پدافند غیر عامل.
و . . .

فهرست مطالب:
تعریف پدافند غیر عامل
بیانات مقام معظم رهبری
تدابیر و فرامین
اهداف دفاع غیرعامل
نتیجه بکارگیری اقدامات دفاع غیر عامل
حوزه ها و محورهای اساسی پدافند غیرعامل
پدافند غیر عامل در سوئیس

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل داده های آماری ترازنامه شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران به تفکیک صنعت طی سال های 97-85

داده-های-آماری-ترازنامه-شرکت-های-فعال-در-بورس-اوراق-بهادار-تهران-به-تفکیک-صنعت-طی-سال-های-97-85
داده های آماری ترازنامه شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران به تفکیک صنعت طی سال های 97-85
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: xml
حجم فایل: 2704 کیلوبایت
قیمت: 75000 تومان

توضیحات:
داده های ترازنامه ای متغیرهای حسابداری و مالی تمامی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به تفکیک صنعت از سال 85 تا 97، در قالب فایل اکسل. مناسب برای انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد.

یکی از مشکلاتی که دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، مدیریت مالی و تا حدودی اقتصاد در تدوین و نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی خود با آن مواجه هستند جمع آوری داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای آزمون فرضیه ها می باشد،به طوری که به جرأت می‌توان گفت گذشته از صرف هزینه بیشتر از دو سوم زمان دانشجویان صرفه جمع‌آوری داده می گردد. ما این مشکل دانشجویان را حل کردیم تا با فراغ بیشتری بتوانند به دیگر فرصت‌های پایان نامه و مقالات خود بپردازند. به این ترتیب که در این فایل داده های آماری مربوط به کلیه شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران را برای فاصله زمانی سالهای 1385 الی 1397 جمع آوری کردیم به طوری که دانشجویان و محققان با تهیه این فایل تنها با وارد کردن داده ها در نرم افزارهای مربوطه به تجزیه و تحلیل تحقیقات خود بپردازند.

متغیرهایی که در این فایل داده های آماری آن ها جمع آوری شده است، عبارتند از:
وجه نقد/سرمایه گذاری کوتاه مدت/حساب های دریافتنی/سایر حساب های دریافتنی/ موجودی مواد و کالا/ سفارشات مواد و کالا/ پیش پرداخت ها/ جمع دارایی های جاری/ دارایی های ثابت/ سرمایه گذاری های بلند مدت/ دارایی های نامشهود/ سایر دارایی ها/ جمع دارایی های غیرجاری/ جمع کل دارایی ها/ حساب های پرداختنی/سایر حساب های پرداختنی/پیش دریافت/ ذخیره مالیات/ سود سهام پرداختنی/ تسهیلات مالی کوتاه مدت/ جمع بدهی جاری/ تسهیلات مالی بلند مدت/ ذخیره مزایای پایان خدمت/ جمع بدهی های بلند مدت/ جمع کل بدهی ها/سرمایه/ اندوخته قانونی/ اندوخته طرح و توسعه/ سود انباشته/ حقوق صاحبان سهام/ جمع بدهی و حقوق صاحبان سهام

* قابل ذکر است که این فایل به تفکیک صنایع مختلف جهت رفاه شما عزیزان تهیه شده و هیچ گونه تغییراتی در آن داده نشده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل داده های 13 ساله 85 تا 97 صورت جریان وجوه نقد شرکت های بورسی

داده-های-13-ساله-85-تا-97-صورت-جریان-وجوه-نقد-شرکت-های-بورسی
داده های 13 ساله 85 تا 97 صورت جریان وجوه نقد شرکت های بورسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: xml
حجم فایل: 1094 کیلوبایت
قیمت: 75000 تومان

توضیحات:
این فایل حاوی مجموعه داده های صورت جریان وجوه نقد مربوط به بازه زمانی 13 ساله از سال 85 تا 97 کلیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به تفکیک صنایع مختلف می باشد که در قالب 13 فایل اکسل مجزا تهیه شده است که برای نگارش مقالات، مناسب پایان نامه های ارشد و رساله های دکتری می باشد.

محتوای این فایل شامل موارد زیر می باشد که برای کلیه ی شرکت های فعال در بورس از سال 1385 تا 1397 تهیه گردیده است:
1 جریان خالص ورود (خروج) وجوه نقد
2 سود سهام دریافتی از شرکتها
3 سود سهام پرداختی
4 سود پرداختی بابت تسهیلات مالی
5 سود دریافتی بابت سپرده های کوتاه و بلند مدت
6 سایر دریافت و پرداختها
7 جمع جریان خالص بازده سرمایه گذاریها
8 مالیات بر درآمد پرداختی
9 خرید دارایی ثابت
10 فروش دارایی ثابت
11 خرید سایر دارایی ها
12 فروش سایر دارایی ها
13 خرید سرمایه گذاری کوتاه مدت
14 فروش سرمایه گذاری کوتاه مدت
15 خرید سرمایه گذاری بلند مدت
16 فروش سرمایه گذاری بلند مدت
17 جمع جریان خالص فعالیتهای سرمایه گذاری
18 جمع جریان خالص قبل از تامین مالی
19 دریافت تسهیلات مالی
20 باز پرداخت تسهیلات مالی
21 سایر
22 جمع جریان خالص فعالیتهای تامین مالی
23 خالص افزایش کاهش وجه نقد
24 مانده وجه نقد در ابتدای سال
25 تغییرات نرخ ارز
26 مانده وجه نقد در انتهای سال

***قابل ذکر است، این فایل ویرایش نهایی و بروزترین داده های شرکت های بورسی را شامل می شود که از این حیث در کمتر سایتی دیده می شود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل داده های صورت های مالی کلیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1390-1397

داده-های-صورت-های-مالی-کلیه-شرکت-های-پذیرفته-شده-در-بورس-اوراق-بهادار-تهران-طی-سال-های-1390-1397
داده های صورت های مالی کلیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1390-1397
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: xml
حجم فایل: 2095 کیلوبایت
قیمت: 180000 تومان

توضیحات:
فایل اکسل صورت های مالی (ترازنامه، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد) کلیه شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1390 لغایت 1397

یکی از مشکلاتی که دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، مدیریت مالی و تا حدودی اقتصاد در تدوین و نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی خود با آن مواجه هستند جمع آوری داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای آزمون فرضیه ها می باشد،به طوری که به جرأت می‌توان گفت گذشته از صرف هزینه بیشتر از دو سوم زمان دانشجویان صرفه جمع‌آوری داده می گردد. ما این مشکل دانشجویان را حل کردیم تا با فراغ بیشتری بتوانند به دیگر فرصت‌های پایان نامه و مقالات خود بپردازند. به این ترتیب که در این فایل داده های آماری آماده مربوط به کلیه شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران را برای فاصله زمانی سالهای 1390 الی 1397 جمع آوری کردیم به طوری که دانشجویان و محققان با تهیه این فایل تنها با وارد کردن داده ها در نرم افزارهای مربوطه به تجزیه و تحلیل تحقیقات خود بپردازند.

*داده های ترازنامه:
وجه نقد/سرمایه گذاری کوتاه مدت/حساب های دریافتنی/سایر حساب های دریافتنی/ موجودی مواد و کالا/ سفارشات مواد و کالا/ پیش پرداخت ها/ جمع دارایی های جاری/ دارایی های ثابت/ سرمایه گذاری های بلند مدت/ دارایی های نامشهود/ سایر دارایی ها/ جمع دارایی های غیرجاری/ جمع کل دارایی ها/ حساب های پرداختنی/سایر حساب های پرداختنی/پیش دریافت/ ذخیره مالیات/ سود سهام پرداختنی/ تسهیلات مالی کوتاه مدت/ جمع بدهی جاری/ تسهیلات مالی بلند مدت/ ذخیره مزایای پایان خدمت/ جمع بدهی های بلند مدت/ جمع کل بدهی ها/سرمایه/ اندوخته قانونی/ اندوخته طرح و توسعه/ سود انباشته/ حقوق صاحبان سهام/ جمع بدهی و حقوق صاحبان سهام

*داده های صورت سود و زیان:
سرمایه / درآمد فروش/ بهای تمام شده کالای فروش رفته/ سود ناخالص / هزینه های عمومی اداری و فروش / سود عملیاتی / هزینه های مالی (هزینه بهره) پاداش هیئت مدیره / سود قبل از کسر مالیات / سود و زیان پس از کسر مالیات / سود و زیان انباشته در پایان دوره / هزینه مالیات / سود خالص / نسبت سود به فروش / سود و زیان انباشته در پایان دوره / خالص EPS / ناخالص EPS

*داده های صورت جریان وجوه نقد:
داده های کلی: جریان خالص وجه نقد فعالیتهای عملیاتی/ جریان خالص وجه نقد بازده سرمایه گذاری و سود پرداختی/ مالیات بر درامد پرداختی/ جریان خالص وجه نقد فعالیت های سرمایه گذاری/ جریان خالص وجه نقد فعالیت های تامین مالی/ وجه نقد اول دوره/ خالص افزایش (کاهش) وجه نقد/ وجه نقد پایان دوره/ داده های بخش جریان خالص وجه نقد بازده سرمایه گذاری و سود پرداختی: سود دریافتی بابت سرمایه گذاری ها و سپردها/ سود پرداختی بابت تسهلات مالی/ سود سهام پرداختی/ سایر سودهای دریافتی/ سایر سودهای پرداختی/ داده های بخش جریان خالص وجه نقد فعالیت های سرمایه گذاری: پرداختی برای خرید دارایی ثابت/ دریافتی از فروش دارایی ثابت/ دریافتی از فروش سرمایه گذاریها/ پرداختی برای سر. بلندمدت/ پرداختی برای سر. کوتاه مدت و اوراق/ پرداختی برای سایر داراییها/ دریافتی برای سایر داراییها / داده های بخش جریان خالص وجه نقد فعالیت های تامین مالی: خالص دریافت تسهیلات مالی/ بازپرداخت اصل تسهیلات مالی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان

مبانی-نظری-تحقیق-و-پیشینه-پژوهش-آموزش-کارکنان
مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 170 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

فصل دوم 11
مبانی نظری و پیشینه تحقیق 11
2- مقدمه 12
2-1-تعاریف آموزش 13
2-2- آموزش و نقش آن در توسعه سازمانی : 14
2-3- آموزش کارکنان 15
2-4- مدلها و فرایندهای آموزش 17
2-4-1- مدلهای ساده وخطی 17
2-4-2- مدل T. D. L. B 18
2-4-3- مدل پارکر 19
2-4-4- مدل مبتنی بر تحول پذیر بودن سازمان 20
4-5- مدل رویکرد سیستمی‌به آموزش 21
2-5- نیاز سنجی آموزشی 23
2-6- تعیین اهداف آموزشی 24
2-7- محتوای برنامه آموزش کارکنان 25
2-8- اصول سازماندهی محتوای آموزشی 26
2-9- روش های آموزش کارکنان 26
2-10- اجرای برنامه های آموزش کارکنان 27
2-11- شرایط امکانات اجرایی دوره 27
2-12-مفهوم و تعریف ارزشیابی 28
2-13- اهمیت ارزشیابی 31
2-14-اهداف ارزشیابی 32
2-15-ارزشیابی آموزشی 33
2-16-نتایج برنامه ریزی آموزشی : 36
2-17- شرایط موردنیاز آموزش کارکنان 37
2-18-مراحل ارزشیابی 40
2-19- عناصر ارزشیابی 43
2-20- ویژگیهای ارزشیابی 44
2-21- الگوهای ارزشیابی 45
2-22- ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی 49
2-23- پیشینه تحقیق 53
2-24- نتیجه گیری 59
2-25- چار چوب نظری تحقیق: 59





2- مقدمه :
آموزش و بهسازی منابع انسانی، نوعی سرمایه گذاری مفید و یک عامل کلیدی در توسعه محسوب می‌شود که اگر به درستی و شایستگی برنامه ریزی و اجرا شود، می‌تواند بازده اقتصادی قابل ملاحظه ای داشته باشد. نتایج پژوهش¬ها نشان می‌دهند که توجه به آموزش و بهسازی نیروی انسانی افزایش بهره وری را به دنبال دارد. برای مثال، در سال 2004 پس از سنجش اثر بخشی دوره های آموزشی در شرکت موتورلا مشخص شد که هر یک دلار سرمایه گذاری در آموزش کارکنان، 33 دلار بازده به همراه داشته است . بررسی دیگر درسال 2006 گویای آن است که بسیاری از سازمانهای امریکایی. افزایش مناسب بودجه های آموزشی خود را با میانگین 7 درصد رشد نسبت به سال گذشته گزارش کرده و بیان کرده‌اند که حدود 1273 دلارصرف آموزش هر کارآموز در سال می‌کنند .آنها مبلغی بالغ بر 55.8 بیلیارد دلار در این سال صرف آموزش و بهسازی نیروهای انسانی خود کرده اند (عیدی، 2006).
عامل انسانی در سازمان¬ها دارای اهمیت و نقشی غیر قابل انکار می‌باشد. در شرایط موجود که سازمان ها برای حیات خود نیاز مند رقابت شدید در جنبه های مختلف هستند، پویایی و تحرک سازمان که لازمه و یکی از ضرورت¬های موفقیت در این شرایط است، در گرو داشتن نیروی انسانی کارآمد،مستعد،متخصص و آموزش دیده است. از سوی دیگر وجود تغییر و تحولات سریع در جهان پیرامون باعث تغییر در تقاضاهای مصرف کنندگان و ارباب رجوع سازمان ها گردیده است، که پاسخگویی به این خواسته ها مستلزم تجهیز نیروی انسانی سازمان، به آموزش های روزآمد می‌باشد.به همین دلیل است که در دهه های پایانی قرن بیستم آموزش کارکنان مورد توجه روز افزون برنامه ریزان قرار گرفته است.و هدف اصلی آموزش،افزایش مهارت های لازم جهت ایفای اثر بخش وظایف شغلی و انجام بهتر وظایف است،آموزش اساساً تجربه ای مبتنی بر یادگیری است، که به منظور ایجاد تغییرات نسبتاً ماندگار در فرد صورت می‌گیرد تا او بتواند توانایی خود را برای انجام دادن کار بهبود بخشد (شاه پسند،1387). در این فصل تلاش شده است تا پیشینه تحقیق،مبانی نظری و شواهد تجربی در ارتباط با موضوع پژوهش یعنی" ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه آموزش های بلند مدت از دیدگاه مدیران" مورد واکاوی قرار گیرد. گروه هدف مورد مطالعه این پژوهش را مدیران سطوح میانی و عالی مراکزآموزشی و تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی تشکیل می‌دهند،بنابراین این تحقیق در پی آشکار سازی سطح تأثیری گذاری آموزشهای بلند مدت کارکنان وزارت جهادکشاورزی برعملکردشان در حوزه های مختلف فعالیت در وزارت مذکور از دیدگاه مدیران می‌باشد. دستیابی به اثربخشی آموزش های انجام یافته در این حوزه نیازمند مطالعه دقیق پیشینه تحقیق و آگاهی از متغیرهای دخیل در آن است. چرا که بدون مطالعه سوابق موضوع و تحقیقات انجام یافته، امکان شناسایی متغیرهای دخیل در بحث اثربخشی به شکل شفاف و همه جانبه امکان نیست. این فصل از گزارش تحقیق با هدف مطالعه مبانی نظری و پیشینه تحقیق انجام می‌گیرد.
2-1-تعاریف آموزش
تعاریف زیادی از آموزش ارائه شده است که در زیر به شرح بعضی از آنها می‌پردازیم. آموزش اصطلاحی است که دامنه آن طیف وسیعی از فعالیت ها را در بر می‌گیرد (چیذری، 1375). ایتلینگ (1993)، آموزش را یادگیری دانش، مهارت ها و نگرش ها تعریف می‌کند و بیان می‌دارد که مهمتر از همه این موارد، آموزش، یادگیری چگونه یاد گرفتن است و یادگیری، فرایندی است که دانش و رفتار را از طریق آموزش و تجربه، تغییر می‌دهد. در یک تعریف کاملتر، آموزش به مجموعه ای از فعالیت های پیوسته و دارای تأثیر متقابل گفته می‌شود که آموزشگر به کمک فنون آموزشی و وسایل دیداری و شنیداری، نتایج حاصل از پژوهش¬ها و تجربه ها را در قالب برنامه های آموزشی به فراگیران خود انتقال می‌دهد. آموزش، انسان را به عنوان وسیله توسعه تجهیز می‌کند و قابلیت ها و توانایی هایش را افزایش می‌دهد تا بتواند نقش خود را به خوبی به عنوان صحنه گردان توسعه ایفا نماید و از طرفی آموزش، توانایی ها، قابلیت های فکری، بینشی و معرفتی انسان را نیز بالا می‌برد و تکامل می‌بخشد تا بتواند از مواهب توسعه برخوردار گردد و به عنوان هدف توسعه واجد شرایط برخورداری از این مواهب شود. بنابراین آموزش وسیله کسب دانش، مهارت و آگاهی است و یا ابزار ایجاد تغییرات مثبت و مفید رفتاری و ذهنی در انسان می‌باشد (زمانی پور، 1373).
واژه آموزش به دلیل تنوع تقسیم بندی ها، کارکردها و وجود بینش های مختلف از آن به صور گوناگونی تفسیر می‌شود . آموزش به منزله ارتباطاتی است که در یک جامعه معین به منظور توسعه مهارت ها، تغییر شکل رفتار، افزایش صلاحیت جهت داده شده است. به Loos and Fowler,1999) ). این واژه غالباً در ترجمه واژه آموزش به کار می‌رود. در حالی که ترجمان واقعی این واژه، آموزش و پرورش است و منظور از آن، جریان منظم و مستمری است که هدف از آن کمک به رشد جسمانی، روانی، شناختی، اخلاقی، اجتماعی یا به طور کلی رشد شخصیت فراگیران در جهت هنجار پذیری اجتماعی و کمک به شکوفایی استعدادهاست (سیف، 1368).
لوس و فولر (1999)، عقیده دارند که آموزش، فرایند طولانی مدت است که اهداف (کارآموزی ) را با هم ترکیب می‌کند و این مقوله را که چرا اطلاعات مشخص، باید دانسته شود را توضیح می‌دهد و تأکید بر شالوده های علمی‌مواد ارائه شده دارد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه بانکداری الکترونیکی

مبانی-نظری-و-پیشینه-بانکداری-الکترونیکی
مبانی نظری و پیشینه بانکداری الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 122 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی ، در قالب فایل word و در 50 صفحه.

بخشی از متن:
بانکداری‌ الکترونیک‌ به طور کلی ‌انواع‌ کانال‌های‌ ارتباطی‌ میان‌ بانک‌ و مشتری‌ حقیقی‌ و حقوقی را شامل می گردد. برخی‌ از این سرویس‌ها عبارتند از‌:
1- بانکداری‌ مبتنی‌ بر وب‌ و اینترنت‌2- بانکداری‌ مبتنی‌ بر فناوری‌ تلفن‌های‌ همراه‌ 3- بانکداری‌ مبتنی‌ بر تلفن‌ 4- بانکداری‌ کیوسکی‌ 5- بانکداری‌ به‌ کمک‌ فکس‌ 6- پیام‌ کوتاه‌ 7- بانکداری‌ مبتنی‌ بر دستگاه‌ خودپرداز‌ 8 - بانکداری‌ مبتنی‌ بر کارت‌های‌ هوشمند و.
از نتایج و دستاوردهای اساسی اینترنت و IT بانکداری الکترونیک است و براهمیت آن به دلیل افزایش روزافزون تعامل اقتصادی کشورها با یکدیگر روز بروز افزوده می‌شود و همچنین بر مبنای تمایل بشر به راهکارهای ساده¬تر، در انجام کارهای مالی و اقتصادی نیز نیازمند بازنگری و نوآوری به¬علاوه تسهیل در بروکراسی نظام بانکی می-باشیم(سیدجوادین،1386: 19).
پس از پیدایش IT، نخستین ساختاری که به دستاوردهای شبکه و اینترنت پی برد سیستم بانکی بود. سیستمهای بانکی از این ابزار به عنوان عاملی جهت ایجاد یکپارچگی و افزایش دامنه فعالیت استفاده نمودند این عوامل مقدمه تکریم واقعی ارباب رجوع می باشند. عوامل بسیار اساسی استفاده سیستم-های بانکی از بانکداری الکترونیک، افزایش ضریب امنیت در تبادلات مالی و به صفر رساندن هزینه سنگین این نقل و انتقالات می باشد(پژوهشکده پولی و بانکی ؛ 1382).
البته باید به این نکته توجه نمود که بانکداری الکترونیک موضوعی نیست که که به¬توان سلیقه‌ای با آن برخورد نمود بلکه اجبار قرن 21 به تمام کشورهایی است که خواهان تعامل با دنیای پیشرفته امروز و رشد اقتصادی می باشند(نیازی،1387: 25).

فهرست مطالب:
2-1.مقدمه
2-2. اهمیت و ضرورت پژوهش
2- 3.پیشینه
2-3-1.مطالعات داخلی
2-3-2.مطالعات خارجی.
2-4. مبانی نظری
2-5.تاثیر مهارت های PC بر کیفیت سرویس وب
2-6.تاثیر ریسک درک شده بر کیفیت سرویس وب.
2-7.تاثیر محتویات وب سایت بر کیفیت سرویس وب
2-8.تاثیر سهولت خدمات بر کیفیت سرویس وب
2-9.تاثیر کیفیت خدمات وب بر رضایت مشتری
2-10.تاثیر کیفیت خدمات وب بر تمایلات رفتاری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.